lördag 17 juli 2010

Hemma en sväng

Men bara för att vattna och tömma postlådan. Övriga familjenmedlemmar drog till simhallen då det stod på barnens önskelista första regniga dagen. Regnet och åskan försvann redan på vägen hit hem. Nu skiner solen igen och jag drar tillbaks till stugan för lördagsmys och tacokväll!

En liten uppdatering; senaste dagarna har tillbringats i solen vid sjön. Igår hade vi en underbar avslutning på dagen. Vi grillade och hade mysigt vid grillplatsen nere vid sjön. Ska visa er foton efter semestern, det är så underbart fint oavsett åt vilket håll man tittar. Älskar verkligen vårt lilla sommarland!

Nu ska jag passa på att duscha mig ren innan jag återvänder till landet.

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar semester du/ni har. Själv får jag vänta en vecka till min.

    SvaraRadera
  2. Låter helt fantastiskt! Hoppas semestern fortsätter i samma stil hela vägen!

    SvaraRadera