måndag 26 juli 2010

Sista natten hemma...

...på ett tag i alla fall. Åker till landet och stugan imorgon efter frukost. Kommer hem igen på söndag. Då lämnar vi vårt sommarparadis för denna gång. Ska på bröllop på lördag ska verkligen bli kul. Festen ska hållas i en gammal loge. Kan nog bli riktigt mysigt om vi har vädergudarna med oss:-)Efter det drar vi hem och packar om för att sedan ge oss ut och campa...Har lite ångest inför detta, men det kommer sälert att bli kul, bara det inte regnar! Ska til Öland så om vädret blir dåligt får vi väl ge upp efter en natt och dra hem till pappa i Oskarshamn!

Fick ett trevligt förslag i dag, en bloggare som bor i samma stad som jag vill träffas! Vi har en gemensam bekant och tanken är att vi tre ska ta en öl tillsammans någon kväll. Kommer förmodligen att bli efter vecka 31 när jag är hemma igen! Verkligen kul Jesse och Tessan! Ser fram emot det!

På återseende om ett par dagar!

2 kommentarer:

  1. Ja, det ska bli jättekul! Hoppas nu bara att vi hittar en dag som passar alla =). Ha det så bra dina sista veckor på semestern, själv börjar jag ju redan på måndag, men jag tycker faktiskt att det ska bli riktigt kul att komma tillbaka och sätta tänderna i allt vi har att göra! Kram

    SvaraRadera
  2. Kul att träffa bloggkompisar IRL. I övermorgon kommer Katarina (Soulsister) och sover över hos mig, det blir andra gången vi träffas, ser jättemycket fram emot det!

    Kram

    SvaraRadera