måndag 9 augusti 2010

Filmtajm!

Jaha då var man tillbaks i verkligheten, tänk vad fort fem veckor kan gå ändå. Har haft en alldeles underbar semester. Länge sen man hade det så underbart och så varmt och härligt väder. Nu är i alla fall första dagen avklarad. Kan väl säga att semstern snart kommer att kännas som ett minne bott. Man kommer snabbt in i rutinerna igen. Det var i alla fall väldigt trevligt att träffa alla arbetskamrater igen. Kul att prata lite och höra hur alla hade haft det. Var inte alls så svårt att gå upp idag som jag hade trott. Kommer nog bli bra att få lite rutin på livet igen. Idag börjar min hårda väg tillbaka till ett sundare liv. Kommer att börja med n¨gra pulverdagar för att rivstarta lite innan jag återgår till sträng GI-diet. Har ett sjukt sug nu men nu är det bra för denna gång måste verkligen skärpa mig nu annars sabbar jag allt för mycket av det jag slitet hårt för. Så nu tar vi nya tag höstens mål kommer att publiceras inom en snar framtid, blir så peppad av att läsa om alla era mål. Nu ska maken och jag njuta av en tidig filmkväll när vi är barnlediga och allt!

6 kommentarer:

  1. Försöker tända av jag med efter semesterns frosseri.
    Fast jag har fortf semester...;)

    SvaraRadera
  2. Ack fina du för Awarden. Tar emot denna när jag har tillgng till dator i helgen.

    SvaraRadera
  3. Det är konstigt hur fort man kommer tillbaka i gamla spår....och bra ändå ;-) Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt att du har haft en skön sommar, själv tänker jag njuta av att gå hemma ett tag till ;)
    Kramar

    SvaraRadera