lördag 28 augusti 2010

Ja, det gick!

Så här färdas dottern numera!























Har haft en fin dag tillsammans med min älskade familj. Åkte aldrig igår. Är en riktig hemma människa som fullkomligt älskar att bara vara med mina egna. Finns det något bättre än att bara vara hemma och vara ledig tillsammans med maken och barnen. Just nu känns det som vi behöver det. Man vet aldrig vad som händer så man får ta tillvara på dagarna. Idag packade ci in oss i bilen och åkte i väg på marknad. Kan säga att det var en dal pyssel innan den gipsade dottern satt i bilen. Men tillsist satt hon där i framsätet med framsätet bakskjutet i baksätet med benet på en pall! Väl framme var det otroligt trixigt och nervöst att ta sig fram. Hon sitter ju i rullstolen och har benet på en planka som pekar rakt fram så det första alla kommer imot är ju foten! Kan väl säga att jag kom hem därifrån med en ny erfarenhet och en annan förståelse än tidigare. En trevlig stund fick vi i alla fall. Lite godis till barnen och en ny film samt en ny väska till mig fick följa med hem, inte illa!




Efter att maken åkt iväg på kräftskiva så passade barnen och jag på att se den nya

filmen och fika lite nu ska vi snart ha en liten mini kräftskiva och sedan ska kvällen fortsätta med lite med goda onyttigheter framför tv:n. Det nya sunda livet, ja det finns visst bara under vardagarna, då går det bra men när helgen kommer fuskas det. När september kommer blir det andra regler jag lovar! ( Kanske kan klara det om jag lovar er det!)


Ha en underbar lördagkväll, berätta gärna om vad ni ska göra!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar