onsdag 11 augusti 2010

Tro inte att något kan hållas hemligt!

Idag på morgonen ringde min äldsta dotter till jobbet. Hon sa att hon undrade över en sak. Morfar och hon och lillasyster hade varit i simhallen i går. Morfar skulle tvätta håret på dem. I barnens väska låg solkräm. Morfar trodde det var shampoo och tog det i lillasysters hår. "Jag sa att det INTE var shampoo sa dottern, lillasysters hår blev helt blått. Morfar fick tvätta lillasysters hår massor av gånger. Hon ser fin ut i håret nu mamma, men jag har varit rädd hela natten , kan det vara farligt?!"

Nej, lilla gumman det är inte farligt men det är en sån sak som bara en morfar kan göra!

8 kommentarer:

  1. Jadu, där har du allt rätt.

    SvaraRadera
  2. Haha, underbar morfar!!! :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha. Jag bara ler. Jenny

    SvaraRadera
  4. Åh men sötnos orolig för lillasyrran:)
    Tack för kommentaren i min blogg!
    JAg blir glad!

    SvaraRadera
  5. Haha! Vilken syn... och vilken lite skvallerbytta :) Kram

    SvaraRadera
  6. hahaha det är äldre människor till att göra en sån sak. Vad härligt! Jag bara ler..

    SvaraRadera