fredag 3 september 2010

En kort arbetsvecka detta. En dag. Känndes skönt att komma iväg även om huvudet känn tungt nu. Vet inte vad det är för fel men min huvudvärk verkar ha kommit för att stanna. Kommer och går under dagarna. Har googlat lite. Man ska tydligen kolla upp det på en vårdcentral om det in ger med sig på en vecka. Får väl ta tag i det nästa vecka. Hinner inte med mig själv nu. En bra dag på jobbet idag iaf. Fick höra om ett spännande erbjudande som jag inte kan låta rinna mellan fingrarna...Måste verkligen fundera och formulera mig nu. Kan väl avslöja att det handlar om en utbildning som jag kan söka.Berättar mer när jag funderat klart..men det är spännande iaf. Underbara fredag idag. Ska ha en skön helg med familjen. Hopppas på en avslappnad kväll med en massa gott. Gärna en bra film. Gärna en som hela familjen kan se tillsammans. Någon som har ett förslag?

3 kommentarer:

  1. Självklart ska du söka, du är som klippt och skuren! Jag gjorde ett trevande försök till ansökan i eftermiddags, men jag vet inte.... Trevlig helg och tack för en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Det låter spännande.....Hittade ni någon film? Vi ser jätte mycket på film men jag lägger tyvärr aldrig titlarna på minnet så jag kan inte tipsa om någon just nu...

    Trevlig lördag kväll, Kram Heleena

    SvaraRadera
  3. Låter spännande!
    Kolla upp din huvudvärk, låter inte bra alls tycker jag.
    Hittade ni någon rolig film? Svårt tycker jag när det ska passa hela familjen...i allafall här med alla blandade åldrar :)
    Ja vi tar det som ett omen och får väl göra slag i saken någon dag :)
    Kramar

    SvaraRadera