söndag 12 september 2010

Nyårslöftet blir Gi-mammans vardag!

Har länge känt att bloggnamnet varit förlegat. Nyårslöftet det var ju snart två år sedan så nu mera är det Gi-mammans vardag som gäller!

Lite nya färger och ny design var också på tiden, men jag vet inte om det kommer att förbli så här, för jag känner inte riktigt igen mig själv, vet ite om detta är jag...Kanske blir en mer hösttoning inom en snar framtid, kanske redan idag...

I förgår skrev jag att gårdagen skulle innehålla roliga saker och menigen var att jag skulle hinna blogga om det igår men tiden fanns inte. Igår var jag i alla fall iväg på en mycket efterlängtad tjejkväll. Träffade två underbara tjejer som betyder mycket för mig. Den ena är en gammal arbetskamrat som jag imellanåt saknar så hjärtat värker min fd stöttepelare. Den andra tjejen är en nuvarande arbetskamrat som är min nuvarnade stöttepelare och klippa. Jag älskar dessa tjejer de är anledningen till att det alltid varit kul att gå till jobbet. Hade en fantastisk kväll som innehöll det mesta. Både högt och lågt. Önskar att tid fanns för att göra en sådan här sak oftare. Men nu ska det snart bli av igen, vi behöver varandra ellr hur? Fina vänner och relationer ska man vårda väl.

Min pappa var här igår och åkte idag. Tack vare honom kunde jag träffa vännerna tidigare än vad det var tänkt. Han skjutsade dit mig och tog sedan hand om barnen till maken slutade jobba. Medan jag var iväg bjöd han maken och barnen på pizza vilket var väldigt uppskattat. Tack fina pappa!

Nu ska jag fika lite fika till töserna här hemma. Storasyster och en kompis. Lillasyster tillbringar förmiddagen hos en kompis.

Lite senare ska jag utforma en plan för resterande månader av året för nu blir det omstart från måndag och det kommer medföra en del förändringar i mitt liv...

9 kommentarer:

  1. Jättebra namn och fin design!!
    vad härligt med en så lyckad kväll. Vad vore livet utan mysiga kompisar och tjejkvällar!!!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vad fint det blev! Lycka till med nystarten! Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefint har du fått det här inne. MEN, du vet att du kan göra bakgrunden genomskinlig va? Det gör att din bakgrund kommer fram mycket bättre och blir inte så "hård".. hojta till om du behöver hjälp..

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Vad fint du har gjort det här.

    SvaraRadera
  5. Oj va fint här blivit inne! Mkt najs!
    Visst är det härligt med goda vänner och underbara föräldrar. Välsigne dem!

    kram

    SvaraRadera
  6. SÅ fitn du gjort det här! Jag vill också ha ny design :)

    SvaraRadera
  7. <3 Tack detsamma underbara du!

    Du har ju fått det superfint här! Om jag bara fattade hur man gjorde...jag har fortfarande "standarddesign", hittar inget annat... Du får visa mig hur man gör när vi ses hemma hos dig nästa gång =)

    SvaraRadera