söndag 5 september 2010

zwani.com myspace graphic comments
Fy vad tråkigt, samma typ av blinkies idag också, men jag har ide torka och visst är det väl en glad söndag?!
Har inte gjort många knop idag. Har mest tagit det lungt. Varit iväg en sväng och kollat på rosor. Ska plantera några nya buskar på "nya" baksidan. Det är en djungel av rosor kan jag lova. Men nästa helg kanske vi kan gräva ner nåt...
Fundrer på detta med att marknadsföra sig själv. Det är inte lätt. Svårt det där. Särskilt när man inte har skriftens gåva. Ska man behöva bli lidande för det? Satt en stund igår och knåpa lite på min lilla hemlighet men jag vet inte...
Måndag snart igen. Ska jobba på alvar nu igen. Måste bli så. Inga mer olyckor hår tack, det räcker med klippkort på ortopeden. Har fått tid för den planerade avgipsningen nästa torsdag, 16:e får väl se om det blir så. Jag är skeptisk kan jag säga. Är det verkligen så att man ska kunna använda ett brutet ben så fort. En läkningstid på tre veckor...Hummmm armen tog 6 veckor och så två-tre månaders stillsamhet, benet ska man ju liksom gå på och med varje dag...Någon som kan förklara hur detta ska kunna gå så fort?
Iveckan kommer min mamma att bo hos oss ett par dagar. Hon ska hjälpa till lite med barnen så både maken och jag kan jobba.
Nu är det dags för söndagsfamiljemys. Kanske ett spel eller en film eller blir det till att knåpa vidare på min marknadsföring
?

5 kommentarer:

  1. Mys på ni och vad skönt att få hjälp av mamma ett par dagar.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hoppas du hade en fin söndag. Och att veckan startar startar lika bra. :-)

    SvaraRadera