söndag 24 oktober 2010

Har haft annat för mig...




Lillasysters rum har fått sig en rensning under helgen. Maken fick ett ryck i går vid 16, hon måste ha en ny gaderob! sagt loch gjort och i och med detta följde en rensning som hetta duga! Maken kan inte fatta varför ett b arn behöver så mycket! Humm, kan det bero på en köpgalen mamma? Nej absolut inte! Det är ju barnet som har en egen skak och inte alls vill ha syrrans gamla avlagda kläder, nytt måste ju köpas och det ärvda bara ligger där...






Jobbigt att veta att man bara har gjort hälften, har ju en dotter till och det innebär ännu en överfull gaderob och en byrå, pust!
Nu väntar Greys som jag somna ifrån i veckan!

















3 kommentarer:

  1. Jag älskar att städa garderober :D
    Fint det blev!

    SvaraRadera
  2. Jag blir bitter och avundsjuk ;)
    Du var tvungen att packa i ullaredpåsar??? Buhuuuhu. (jag gråter)
    :)Kram

    SvaraRadera