tisdag 5 oktober 2010

Har inte tid

...med er ikväll ny svensk dokumäntärserie "Sveriges skönaste familjer" måste bara ses, älskar att få se hur andra har det!

Tekoppen, mörkchoklad och underhållning? Kan det bli bättre. En arbetande make och två sovande barn. Härlig egentid!

På återseende!

Uppdaterat: Underbara familjer, en där alla har randigt och sjunger, dansar och spexar hela tiden och en där listorna är långa. "Jag är nog lite förtryckt" Ja, tjenar! Men så skoj att se. Måtte reklampausen gå fort för dessa människor måste jag "lära känna"!

11 kommentarer:

  1. Halloj Sassa!
    Jag försökte skriva ett inlägg härom dagen men det funkade inte så då struntade jag i det. Hade liksom inte tålamod.

    De barnen, de barnen... Man kan ju alltid leka 3 så som du, jag och Anna gjorde. Fast vi var ju lite äldre förstås. ;)

    Pyjamasparty, ja då sover man väll över. Inte åker man hem inte. Jag kan hålla med dig om att kalas idag knappt existerar så som det gjorde när vi var små. När jag tittar på mina syskonbarn känns de som att de och deras klasskompisar ska bräcka varandra i vem som har den häftigaste festen. Ju mer pengar föräldrarna har desto coolare, dyrare och på häftiga ställen hålls kalasen. Jag tycker att det verkar både lite läskigt och framförallt dyrt och jobbigt eller har jag fel?

    Ha det nu så mysigt framför tv:n.
    *Kram*

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen. Har jättesvårt att komma in på din blogg nu för tiden. Min dator säger liksom bara ifrån när jag försöker öppna din sida! Tråkigt! Nu lånade jag sonens supernya dator med det absolut senast och då gick det, men inte på våra 3 övriga datorer. Märkligt!Jättesynd för jag vill ju läsa din blogg. Undra vad det kan bero på!?
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Haha,ja du, jag väljer att inte börja följa, jag blir alltid fast framför TV:n alla kvällar i veckan såhär på hösten, men om en kvart är det desperata hemmafruar, det måste jag se. Sen är det sängen som gäller :-)

    SvaraRadera
  4. Här är det Desperata fruar.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej hopp GI-mamman,

    Kul att du verkade gilla första avsnittet av Sveriges Skönaste Familjer. Det var jätteroligt att spela in och vi hoppas att det smittade av sig genom TV-rutan.

    Det kommer mera ...

    Kram

    SvaraRadera
  6. oj, det missade jag, kanske skulle se det nästa gång :)

    SvaraRadera
  7. Jag såg det inte heller, kanske ska boka in nästa avsnitt då...

    SvaraRadera
  8. Spelade in, skall kolla i helgen :) kram

    SvaraRadera
  9. Har inte tid att kolla tv....fattar inte hur alla hinner med så mkt....har ni fler timmar på ert dygn eller?

    SvaraRadera
  10. Mig hittar man numera på http://jessepaloma.wordpress.com

    Hoppas du hänger med mig dit! Kram

    SvaraRadera
  11. Håller verkligen med, det var jätteskoj att se. :-) En kopp te till det och kvällen var fin. Eller hur?

    SvaraRadera