söndag 17 oktober 2010

Ni gissade rätt!

Igår morse ( eller är det natta kl 04.00?) åkte jag och två trevliga tjejer de 30 milen mot fantastiska Ullared! Hade en mycket trevlig och trång dag men mycket fina fynd hamnade i kundvagnen och kvittot slutade på 5000:- Jag känner mig så nöjd mina köp. Tyvärr var det väldigt mycket folk så jag han inte riktigt med att köpa julklappar på leksaksavdelningen för där kom man inte fram alls.Det var rena julafton när jag kom hem och tjejerna var så nöjda med sina nya kläder. Självf fick jag med mig ett par jeans och ett par helt okej tröjor:-) En ny fin brödburk, ett brödfat och ett tidningställ till hemmet fanns ochså i kassarna! Måste göra om detta snart igen!

Idag har vi haft en lugn dag. Hade mamma och hennes sambo på besök och fika. Har varit iväg och köpt inbjudningskort till dotterns kommande kalas, och så har lillasyster haft en kompis här. Middagen är avklarad och tjjerna badade så nu väntar en trevlig söndgakväll med lite ensamma mammor som sällskap!

9 kommentarer:

  1. Åh vad skoj att åka till Ullared så tillsammans.

    Ha en skön söndag.

    SvaraRadera
  2. Visst eär Ullared underbart...själv var jag där i dagarna 3 (lördagen blev det 11 timmar i varuhuset). Alla julklapparna färdighandlade samt en massa annat smått och gott till hela familjen
    /Annette

    SvaraRadera
  3. Härligt! Snart åker vi också. Vi har 47 mil enkel resa så jag hoppas att det kommer att vara värt det! :)
    Ha en mysig kväll.
    kramar

    SvaraRadera
  4. Låter som en bra helg.
    Och jag tror banne mig jag måste ta mig till Ullared nån gång.
    har faktiskt aldrig vart där.

    SvaraRadera
  5. ååååh så roligt! kan vi inte få se dina fynd? :D

    SvaraRadera
  6. Du jar en utmaning hos mig : ) http://www.monstermalla.se/2010/10/gamla-bilder-och-en-utmaning.html

    SvaraRadera
  7. Jag var också där för ett tag sedan fast med min sambo och då förstår du nog att det inte blev så långvarigt hihihi men lite hann vi med, skulle nog kunna tänka mig att åka snart igen....Kram Heleena

    SvaraRadera
  8. Förresten vad fint du har gjort här inne :)

    SvaraRadera