måndag 18 oktober 2010

Utmaning!

Fick en utmaning från Malla

4 tvprogram som jag ser: Greys, Ensam mamma söker, Sveriges skönaste familjer, Biggest loser.
4 saker jag gjort idag: Ätit, handlat, jobbat, surfat
4 saker som jag längtar efter: Ledighet, sommar, advent och jul
4 saker på önskelistan: att få mer tid, att turen återkommer, att tjejerna ska "läka ihop", ett nytt kök!
4 saker som jag avskyr: Orättvisor, skitsnack, "kappvändare" och folk i kategorin: "Mycket att säga men inget blir gjort."

Utmaningen går nu vidare till: Cornelia, Flerbarnslivet,Femstjärnigt och Michan
ser fram emot att läsa erta listor!

4 kommentarer:

  1. Tackar! Ska fundera lite först.
    Ha en fin kväll.

    SvaraRadera
  2. Tack! Lägger upp den lite senare i kväll :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej och tack
    förlåt ett pucko :) men ska utmaningen vara 10 saker eller 4program, 4 saker jag gjort idag osv ,såg att din utmaning inte var samma somm mallas och då slutade min hjärna att fungera så kandu vara snäll att berätta fär mig EXAKT vad jagska göra som till en 5 åring Snälla ?:)
    Förlåt en förkyld och hjärndöd :)

    SvaraRadera