onsdag 24 november 2010

Jag är bra!

Gick iväg på min planeraade intervju idag och efteråt kännde jag mig mycket stolt över min nuvarande arbetsplats! Vi är verkligen duktiga och vi har kommit långt! Kännde direkt att jag ska inte flytta på mig för jag vill inte börja om och vara med att driva igång/driva igenom sådant som jag redan varit med och gjort en gång.

Berättade för min nuvarande chef hur jag kännde efter intervjun och hon trodde jag gör helt rätt. Hon tror att jag kommer att gå en annan väg än till ett annat liknande arbete, hon ser att jag istället kommer att ta ett steg framåt i en helt annan riktning. Hon trodde att det är lättare för mig att göra det med den utgångspunkt jag har idag. Jag vet att hon har rätt. Känns ialla fall bra att ha tagit steget och att jag kom fram till denna insikt. Nu behöver jag inte gå och undra långre för jag är redan på helt rätt plats och utmaningarna jag söker kommer att komma!

Jag är bra och jag är stolt över det!

4 kommentarer:

  1. Vad skönt att känna så ;))
    Och vad skönt att stenen har lättat. Vad jag förstår, så har arbetssituationen tagit mycket av din tid.
    Fortsätt vara stolt över att du är bra ;) Tänk om fler kunde ha den känslan ;)
    Kramiz och ha en fin kväll.

    SvaraRadera
  2. Ja, så skönt det måste kännas :)
    Du är jättebra!
    Jo,samtalet gick bra,men än återstår många samtal innan jag kan andas ut. Vill inte skriva om det i bloggen dock.

    SvaraRadera
  3. Härligt inlägg och bra inställning! Var stolt över dig själv och det du åstadkommer!

    kram

    SvaraRadera
  4. Du kan aldrig veta hur glad jag är att du känner så och stannar - vet inte hur jag skulle klara uppdraget utan dig =) Härifrån kan vi bara komma framåt! Kram

    SvaraRadera