tisdag 2 november 2010

Några tänkvärda ord. Idag älskar jag livet! Härligt med sådana dagar. Har haft en fin dag där jag kännt mig värdefull och omtyckt. Härliga barn och arbetskamrater omkring mig som sprider
gädje! Underbart. Känner lycka och tacksamhet. Dessutom väntar två fantastiska dagar med mina älskade och finaste. Kan livet bli bättre?
Fyll dagarna med fina minnen som kan plockas fram senare vänner!
Man ska vara glad för varje dag man får. Svårt att alltid tänka så men det är viktigt att bära med sig eller hur?

5 kommentarer:

  1. Precis så ska det vara ;)Få ut så mycket som möjligt av livet.
    Kramizar

    SvaraRadera
  2. Hej. Just finmotoriken vet jag inte för det är micke som täffat henne,hon presenterade sig som sjukterapeft så jag trodde första gången att det gällde grovmotoriken för där har han problem. Men de hr tittat på hur han håller en penna eller klipper osv men som sagt jah håller inte med, jag har ändå jobbat i 10 år inom barnomsorgen och han har INTE svårt med det finmotoriska, MEN han läkare har ju konstaterat att han lider av muskelsvaghet ca 75% av vad vanliga barn har, och det gör att han inte är höger eller vänsterhänt utan lika bra på båda för han orkar inte rita osv en längre stund med samma hand så han har själv lärt sig att kompensera det genom att byta hand när han inte orkar längre. Men domtror att han har fel p grovmotoriken för att han inte har kontroll på kroppen osv osv där har han gjort massa tester och där håller jag med tillfullo och det var därför jag tog kontakt med en läkare från början för att jag såg att ingenting stämde. Tyvärr :(
    Kram :)

    SvaraRadera
  3. Helt rätt och helt underbart!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Ibland är det självklara det enda rättesnöre att följa.

    SvaraRadera