fredag 10 december 2010

Bloggar från Göteborg!

Blev inget mer inlägg i tisdags då jag lovade er det...

Men nu är det dags att uppdatera er lite. Veckan har hittills innehållit en massa spännande på flera olika sätt :-)

Onsdag-torsdag tillbringade jag på badhotellet i Tranås. Var där på konferans med ett gäng härliga arbetslagsledare. Vi diskuterade utvecklingsfrågor och hade en effektiv tid tillsammans. MEN vad man äter när man konfererar...Känner lite abstinens nu när man är hemma :-)
Kom hem för att packa om väskan och sova lite innan jag återigen satt mig på tåget i morse klockan 6.05 då min resa till Göteborg startade. Var så glad då alt rullade på enligt planen. 30min innan vi var framme ringde jag maken hemma och mamma som skulle möta upp mig i Göteborg. Precis när jag avslutar samtalet stannar tåget precis innan Alingsås. Vi väntar. Och väntar oc väntar, 2 långa timmar senare anländer vi till Göteborg. Men men man får väl se det positivt resan blir ju gratis...

Väl framme köper jag ett 3 dagars kort till spårvagnen och åker hem till brorsan, sedan beger jag mig tillsammans med mamma till Nordstan. Lite shopping, mat och så en underbar chailatte senare möter vi upp brorsan och efter en stund tar vi spårvagnen hem och just nu sitter jag och bloggar. Kvällen kommer fortsättningsvis att innehålla lite mera mat och sedan blir det bio. Herregud har inte varit på bio sedan jag var här senast (April). Bio är något jag aldrig unnar mig hemma. Men nu så! Fint ska det va så det blir till och med premiär! Svinlängorna ; av Pernilla August. Ja, jag vet...Har hört att det är en väldigt deprimerande film men mamma och bror min har valt så vad gör man?

Oj då, idag blev detta verkligen dagbok!!!

Vad gör i då, en dag som denna?


2 kommentarer:

  1. Tack du är så snäll :)
    Var inna hos dig för ett tag sedan och undrade lite över dina två inlägg med texten Bloggar från Göteborg utan mer text :)
    Stor kram och önskar dig en jätte trevlig helg.

    SvaraRadera
  2. Oh så roligt med lite resor :D Ha det så bra!
    Vi ser idol och dricker ett glas vin :)

    SvaraRadera