söndag 19 december 2010

Händelserika dagar...

...är väl som det ska vara när det är jul. Har hunnnit med att hanlda de (nästan...) sista julklapparna, varit på en mycket trevlig julfest på jobbet, bröt dock av olika anledningar upp tidigt, julpyntat hemmet, och klätt granen...

Har även mottagit ett besked som har medfört att vi alla gått på halvfart här hemma. En nära anhörig drabbades i helgen av något helt oväntat...det jobbiga är att personen i fråga just nu befinner sig väldigt långt borta i från oss. Detta gör det hela mer komplicerat och man inser att man aldrig vet vad som väntar...Lovar att berätta mer när jag orkar nu behöver jag mina krafter för att stötta de som lider allra mest...

Nu är maken och handlar så vi kan göra lite julgodis och årets pepparkakshus innan kvällen ska avslutas med att hela familjen tar hand om varandra och myser i soffan framför en familjefilm...

7 kommentarer:

  1. Vad som än har hänt så hoppas jag att det blir bättre snart, stor kram till dig o din familj!

    SvaraRadera
  2. Usch, det lät inte trevligt :-( Ta hand om varandra nu, det är viktigast av allt. KRAM!

    SvaraRadera
  3. Vad tråkiga saker jah läser. Tankarna går till er och hoppas att det går bra.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ush vad hemskt. Hoppas det slutar bra, kram

    SvaraRadera
  5. Låter inte roligt =( Synd att vi inte hann prata mer i fredags, tiden bara sprang iväg =( Jag finns här om du behöver prata! Stor kram

    SvaraRadera
  6. Det är bra att ni tar er tid att mysa och pyssla så mår ni bättre
    Puss och Kram

    SvaraRadera