onsdag 19 januari 2011

Förändingar!

Har haft dåligt med tid för att blogga sista dagarna, men jag har läst era inlägg men inte alls kommenterat i den utsträckning som jag borde, förlåt...Ska skärpa till mig nu och försöka bättra mig. Lovar!

Igår beställde maken och jag en ny säng. Ett dyrt men välbehövligt inköp! Kommer förhoppningsvis sova som en prinsessa i framtïden, bara man vänjer sig. Det kommer att ta ett par veckor upp till 3 månader enligt säljaren. Värst blir det nog för maken som är van och desutom gillar mjuka madrasser. Han valde som jag en fastare modell för enligt säljaren är det bästa valet i längden! Jag har inte alls sovit bra de sista åren och har verkligen avskytt vår mjuka madrass så jag tycker att denna förändring känns toppen!

Imorgon väntar en spännande dag av flera anledningar, både arbetsmässigt och privat. Kommer hända en massa spännande saker!

Min mamma kom hit ikväll för att vara med tjejerna under morgondagen då deras skola/fritids är stängt pga studiedag.

På tal om förändringar, kommer ni ihåg mitt projekt "förändra hallen"? Tror att jag hittat det nya gröna tyget idag på Åhlens. Grått, limegrönt och svart! Men innan jag bestämmer mig ska jag kolla en butik i stan som har en massa tyger. Men kanske, kanske blir det fint och grönt till helgen!!!

En till förändring i hemmet för dagen är en hög glascylinder med pärlhyasinter, känns som våren är på väg!

7 kommentarer:

  1. Vad kul med en ny säng! Står på min önskelista oxå! :)

    SvaraRadera
  2. En säng är aldrig för dyr, om man tänker på hur länge man faktiskt har den ;)
    Kramiz och ha en fin kväll

    SvaraRadera
  3. Lycka till imorgon med allt.

    SvaraRadera
  4. En ny säng. Låter ljuvligt! Skulle gärna skaffa mig en ny. :-)

    SvaraRadera
  5. kul med liteförändring! :D

    SvaraRadera
  6. Härligt med ny säng! Hoppas du kommer sova som en prinsessa nu.
    Och vad spännande med förändringar! Nu blev jag ju nyfiken! :)
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Jag fick en kommentar från Fighter, som hon i sin blogg, vill att vi delar med oss av ;)
    Jag delar den med dig

    ────(♥)(♥)(♥)────(♥)(♥)(♥) __ ɪƒ ƴσυ'ʀє αʟσηє,
    ──(♥)██████(♥)(♥)██████(♥) ɪ'ʟʟ ɓє ƴσυʀ ѕɧα∂σѡ.
    ─(♥)████████(♥)████████(♥) ɪƒ ƴσυ ѡαηт тσ cʀƴ,
    ─(♥)██████████████████(♥) ɪ´ɱ ƴσυʀ ѕɧσυʟ∂єʀ.
    ──(♥)████████████████(♥) ɪƒ ƴσυ ѡαηт α ɧυɢ,
    ────(♥)████████████(♥) __ ɪ'ʟʟ ɓє ƴσυʀ ρɪʟʟσѡ.
    ──────(♥)████████(♥) ɪƒ ƴσυ ηєє∂ тσ ɓє ɧαρρƴ,
    ────────(♥)████(♥) __ ɪ'ʟʟ ɓє ƴσυʀ ѕɱɪʟє.
    ─────────(♥)██(♥) ɓυт αηƴтɪɱє ƴσυ ηєє∂ α ƒʀɪєη∂,
    ───────────(♥) __ ɪ'ʟʟ ʝυѕт ɓє ɱє.

    SvaraRadera