tisdag 25 januari 2011

Morgonbloggning!

Tänkte hinna med ett kort inlägg så här på morgonkvisten. I dag ska jag gå i skolan i dubbelbemärkelse. Först ska jag följa med yngsta dottern till förskoleklassen på fm. Sedan ska jag hem och äta för att sedan avsluta eftermiddagen i skolbänken. Dag 2 av den pedagogiska dokumentations utbildningen. Känner mig lite nervös. Alla verkar ha tolkat läxan olika....Men men jag är ju där för att lära eller hur? Dags att slita barnen från tv.n och mamman från datorn, kan ju inte komma försent!!!

5 kommentarer:

  1. Ja, så är det ju, annars har man nog inget där att göra ;))
    Kramiz och hoppas det går bra idag ;)

    SvaraRadera
  2. Du har alldeles rätt, tänk att vi ofta glömmer det och låter någon form att prestationsångest ta över. Vi ska lära oss, det är ju därför vi är där. :-)

    Hoppas du har en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Vad är det för utbildning du går?
    Har en bra dag!

    kram

    SvaraRadera
  4. Visst är du där för att lära dig! Hade ju varit knasigt att gå dit om du redan kunde allt :)
    Kram

    SvaraRadera