tisdag 4 januari 2011

Veckans bästa!

Har precis tagit min eftermiddagsvila i soffan framför "Unga Mödrar"en dansk serie om relativt nyblivna unda mammor, älskar det och imorgon jobbar man hur ska detta gå? Vill ju verta hur det går för dem!

Vill bara passa på att slå ett slag för en alldeles för underskattad måltid. Många av er kommer att baksna nu och tro jag skämtar men idag har jag och barnen ätit något som jag fullkomligt älskar, något som hamnar på min favoriträtts lista. Ska tillägga att jag inte ätit det på flera år då jag varit Gi-are på fullaste alvar men idag, äntligen.............................. taaadaaa............................!!!!

Ravioli/ Heinz tomatsoppa!!!!
Inte klokt så gott, och tänk så enkelt, två konservburkar, för sammanlag ca; 25kronor och detta räcker till 3-4perononer!!! Till detta serverades även morots och gurkstavar och knäckebröd med ost och paprika.
Nu från detta gormetips till något annat, ikväll ska jag klippa mig men problemet är att jag inte vet hur, det enda jag vet är att det ska bli kortare. Imorgon ska jag jobba igen, känns skönt att det bara är en dag, för vet ni efter i morgon väntar 4dagars ledighet men sedan är lyxlivet slut för den här gången.

7 kommentarer:

  1. Wiiii, min tunga krullar sig. Det låter inte gott alls. Borde kanske testa...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jaha ja då får jag nog lov att testa det då :)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Den serien brukar jag också se om jag är hemma då. Ganska bra faktiskt!

    Ravioli vet jag inte om jag gillar. Kanske skulle testa det ändå!

    SvaraRadera
  4. haha Leon skulle då garanterat gilla det..

    SvaraRadera
  5. Gillar faktiskt ravioli så det kanske skulle kunna va något för mig....Blev du nöjd med klippningen?

    Kram Heleena

    SvaraRadera
  6. Hmm, ravioli går bra, men jag gillar inte tomatsåsen :)

    SvaraRadera
  7. Sv; Jag mår bra tack. Lite trött och så bara men helt ok. Illamåendet har lagt sig. Tackar som frågar:)!
    Kram!

    SvaraRadera