måndag 7 februari 2011

Min underbara make

Idag när jag var och hämtade barnen på fritids ringde maken och sa att han handlat det som fattades hemma sedan sa han även att det fanns en överaskning åt oss hemma!
Jag berättade för barnen som blev eld och lågor. Självklart trodde de att det var något gptt att äta till kvällen. Eller något gott fika. Kanske trodde pappa att det var alla hjuärtansdag idag, en vecka för tidigt. Kanske skulle det finnas en leksak hemma? Båda tjejerna bråkade om att komma in genom dörren först för att att få se vad som fanns där inne i köket! Väl inne såg de överaskningen. En sprillans ny damsugare!
!!!!????????!!!!
Lillasyster utbrister " Det var väl ingen roloig överaskning tror pappa att vi tycker det är kul att städa eller ?" Nej, lilla gumman men det är nödvändligt ont och det kommer gå så mycket bättre och bli såmycket enklare nu. Mamman är glad för det är nämligen första gången en riktig damsugare bor hos oss. En damsugare av klass och märke. Alla andra har varit b-upplagor från billigare butiker. Mamman är som sagt glad över överaskningen i alla fall. Förstå en mer tystgående damsugare med 13 meters sladd!!!!
Den nya familjemedlemmen!

5 kommentarer:

  1. Gud så himla skönt! Här hemma är det b-sugare med och jag längtar tills den dagen då jag kan köpa mig en av stil och klass!

    SvaraRadera
  2. Hahaha förstår att barnen inte blev så glada över den överraskningen ;). Men förstår att mamman blev desto gladare. Kram!

    SvaraRadera