onsdag 16 februari 2011

Välkomnar nya läsare!

...och tackar Malla för att jag får vara veckans blogg !

Ska göra vad jag kan för att ni ska fortsätta komma tillbaka till mig.

Tänkte bjuda på en liten pressentation och beskrivning av mig själv främst till er som inte tidigare besök mig/ känner mig.

Jag är en blivande trebarnsmamma i mina bästa år. 30+.Har två fantastiska döttrar som under året kommer att fylla 7 och 9 år. Döttrarna gär under namnen storasyster och lillasyster när de nämns i bloggen. Är gift med en underbar man sedan 10 år tillbaka han omnämns som maken. Har under de senaste åren varit helt fokuserad på ett GI-liv, men har nu lagt detta åt sidan och är numera en "allätare" utan desslike! Kommer nog tyvärr att få ångra detta svullande när lilla trean är ute. men jag lever på hoppet om att kilona kommer att rasa av och jag kommer bli så sund så sen igen! Bloggar om allt mellan himel och jord men främst om min och familjens vardag. Är en stolt familjebloggare helt enkelt. Försöker få vardagspusslet att gå ihop vilket inte alltid är lätt då man jobbar heltid och har en make som jobbar obekvämt samtidigt som mor och far föräldrar finns långt bort. Kommr ursprungligen från ett litet smålänskt samhälle. Flyttade till Linköping för att studera i slutet av 90-talet och blev sedan kvar. Älskar att bo här men saknar emellanåt familjen och de gamla vännerna. Jobbar på en förskola med barn i åldrarna 1-6år. Älskar mitt jobb då den ena dagen aldrig är den andra lik!

Det var lite om mig men vilka är ni???

5 kommentarer:

  1. Vad roligt att vara veckans blogg. Mig känner ju du!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till Veckans blogg! Vem jag är vet du ju redan :)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Kul med en presentation. Jag visste nog delar av detta, men kul med en liten påminnelse.

    En stor kram till dig!

    SvaraRadera