lördag 5 mars 2011

Fram med handsspriten (igen!)

Sorry tjejer ingen tjejkväll ikväll, som vi väntat på detta....
Känner mig ungefär som bilden visar. Skulle bli så kul men nu blir det inget av nåt.
Jag som handla igår. En massa gott. Vi skulle haft det riktigt gott. Hade tänkt tillbringa dan på stan innan ni skulle komma. Nu får jag tillbringa den hemma med sjukt barn istället. Storasyster har ju klarat sig hela veckan men igår 3sekunder efter
att jag publicerat det tidigare förväntamsfulla inlägget säger dottern. "Jag vill sova" så reser hon sig frän soffan och går mot toaletten. Konstigt tänkte jag, hon måste vara trött, ger upp strax efter 8 utan att ha smakat på godsakerna vi precis dukat fram. Då hör jag. Magsjukan.
Dagens status: Febrig, verkar bli en repris av lillasysters sjuka...

1 kommentar:

  1. Ånej, vilken otur!
    Hoppas ni kan mysa tillsammans iaf!
    kram

    SvaraRadera