torsdag 31 mars 2011

Idag har jag hört liten!

Var hos barnmorskan idag och fick höra lillebrors lilla hjärta ticka på så fint <3

Allt enligt planerna. Den lilla är nu beräknad att komma 27/7 enligt sista ultraljudet. Det vill säga en dag tidigare än vad de tidigare sagt. Alltid något! Fick en remiss skickad till något som kallas Nike-enheten. Ska tydligen dit för att planea den kommade förlosnsingen då barnmorskan tycker att det kan vara läge för det efter mina tidigare två snabba förlossnigar, och med tanke på att jag är beräknad att föda under semestern. Ska eventuellt få ett datum för igångsättning så jag ska hinna med. Men ,men vi får väl se hur det blir. Ska även genomgå en glykosbelastning undre vecka 20-21 eftersom min mamma har diabetes. Har inte behövt göra detta vid tidigare graviditeter men nu slipper jag tydligen inte undan!

3 kommentarer:

  1. mysigt att lyssna på lillhjärtat :D

    SvaraRadera
  2. Det är inte gott. Ha med dig något att läsa och kanske lite citron

    SvaraRadera
  3. Mysigt ;) Det blir mer verklighet när man har varit på ultraljud och sett, och sen fått höra hjärtat ;)
    Kramiz och ha en fin kväll.

    SvaraRadera