måndag 14 mars 2011

Nu är den här!

Helgen tillbringades här, i underbart vackra Örebro. En dag med ensam tid (i flera timmar) på stan. Övriga familjen och svärföräldrarna var och badade i Gustavsvik. Den gravida mamman valde bort detta. Mötte dock upp de andra vid 15 för att äta en riktig fest måltid i form av buffe på Kinan. Gott och otroligt mättande. Kvällen fortsatte som för många andra i vårt land med melodifestival. Denna lilla tjej var väldigt glad och hennes hejande hjälpte självklart Erik till vinst!
Söndagen avslutades med ett stop vid stugan och där hittades årets första riktiga vår tecken, snödropparna! På väg hem såg vi dessutom en åker full med vita svanar. Våren är här vänner!







6 kommentarer:

  1. Å jag håller med dig, jag brukar dra för gardinerna på sommaren när jag får för mycket mys abstinens och tända några ljus, blir inte alls samma sak :( men ändå.

    Undra när vi får se vår tecken hos oss, men jag har inte bråttom
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ser ut som våren har kommit längre i Örebro än här ute vid Sörmlandskusten.
    Men imorrn kommer solen.....

    SvaraRadera
  3. Äntligen = ))
    Vilka fina bilder !!
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  4. Gilla och följ min blogg på fb;)
    http://www.facebook.com/#!/pages/Jag-%C3%A4r-inte-dum-i-huvudet-Jag-har-aspergers-syndrom/194236057277200

    SvaraRadera
  5. Saade hejade vi på också.

    SvaraRadera
  6. Vad mysigt! Härligt med egen tid. Nu är alltså våren på ingång?! Skööönt!

    SvaraRadera