onsdag 16 mars 2011

---Rubik? Ska man ha det också?---

Kan inte ens komma på en bra rubik idag. Humm ...vet inte alls vad jag ska skriva om heller. Saknar helt uppslag nu för tiden. Sitter här och slö tittar på hockeyn Dif-Lhf, meken är ju en sann Dif:are...försöker stötta honom lite men får väl med ge att jag inte är så intresserad. Jag skulle hellre heja fram Lhc, men kan inte se den matchen då vi saknar rätt kanal.

Känner mig trött fast det bara är onsdag, tröttheten har slagit till tidigare än vanligt denna vecka. Kan bero på att det varit en alltid ifrån vanlig vecka. Hade planering hela fm samt en del av em i måndagen och så studiedag igår och så halvdag på kontoret idag och imorgon blir det halvdag av barnfritid igen för att sedan avsluta veckan och fredagen med en dag på kontoret....Humm jobbar jag med barn? Ibland undrar man, kommer knappt att se de ller underbara små liven denna vecka:-(

Men man kan ju inte somna i soffan idag, det är ju premiär för Greys ikväll!
Efter det måst man ju kolla in vännerna i BB-huset. Helt sjukt att man tittar på det egentlígen, jag menar, vad tillför det mig? Nej, inte mycket eller snarare inget. Men ändå tittar jag. Dumt? Ja förmodligen. Borde verkligen passa på att sova den timman istället då kanske jag skulle vara piggare så här dags? Med andra ord så har jag mig själv att skylla :-)

Nej, bäst att ladda inför premiären då!

2 kommentarer: