lördag 26 mars 2011

Tjejernas önskemål

Blev ingen utflyckt i solen idag. Tjejerna hade en önskan om att få besöka Busfabriken. Tror faktiskt inte storasyster varit där sedan hennes alla olyckor började förra året i april. så det var kanske dags ?! Deras vilja min lag. Nej, men tillsista gav jag med mig. Hoppas verkligen på en fin dag imorgon också för jag vill ta min fika i solen. Älskar verkligen känslan av att se och känna våren komma ;-)

Efter 3 timmars bus och lek och en del läsande för min del så drog vi vidare för att inhandla en födelsedagspressen till lilasyster som fyller år i veckan. hon fick pengar av morfar förra helgen och nu skulle de spenderas. Handlade också en massa gott till det kommande kalaset innan vi begav oss hem. Nu har mat och promenad bockats av från listan och nu väntar bara en skön kväll. Bara att vänta in att maken ska sluta sitt jobb så familjemyset kan börja!

Tills dess ska jag ta igen lite, ska läsa ifatt alla era inlägg och förhopningsvis få till en och annan kommentar också.

Ha en underbar lördag kväll vänner!

Bjuder er på en liten filmsnutt dagen till ära. Mina finaste visar sina rätta jag.

1 kommentar:

  1. Tyvärr kan jag inte se filmen men kanske lika bra ifall det visas från Buslandet. Är allergisk som katten mot det.
    Kram

    SvaraRadera