måndag 4 april 2011

En tand mindre!

Idag har jag varit med lillasyster till tandläkaren. Hon drog ut en mjölktand som liksom fatsnat mellan två nya. Min fina flicka, så duktig. Inte ett pip sa hon. Fick bedövningssalva men ändå. Så stolt mamma men man känner sig liten när ens barn ligger där och ska möta tången... Fick jobba 1,25 tim extra idag och sen hade vi möte efter det så nu är man lagom mör kan jag lova. Har desutom börjat känna av värk i höfterna. Har ite haft foglossning förut, kan det vara det måntro? Ja ja bara att härda ut. Nu ska jag se en liten bebis klämmas ut. Inte missar ni väl en unge i minuten?! Kort inlägg men alltid något. Kalaset gick väldigt bra och lillasyster är väldigt nöjd med sin helg! Och ja kakorna och tårtan och godiset, allt var gott. Jag älskar att vara gravid! Gott som aldrig förr men ojojoj vad jag kommer att få kämpa sedan, men det tar vi då!

1 kommentar:

  1. Duktig tjej!
    Jag själv gillar inte tandläkaren :-/

    Jag har en ny blogg, förut hette min blogg Kaatzi. Nya adressen är http://mammakatarina.blogspot.com/

    Kram

    SvaraRadera