torsdag 28 april 2011

Härlig dag!

Slutade tidigt idag inte helt fel en dag som denna. Inte klokt egentligrn, man får inte glömma att det bara är april. Men underbart är det. inte helt vanligt att man skaffat en fin grund bränna så här års. Men nu är man på god väg. En liten stund i solen varje dag och man kommer att vara fint brun till semestern. Ska väl inte sola när man är gravid egnetligen. Har ju hållt mig från solariet hela våren men inte en chans att jag kommer sitta i skuggan nu. Jag älskar solen och jag hoppas innerligt att lillebror kokar där inne :-) Storasyster frågade om det kunde hända...
Men jag kommer inte sitta med magen i vädret i bikini denna sommar i alla fall inte på de omtalade badplatserna här i stan. Nej, jag kommer gömma mig på min egen baksida och barnen kommer till sin besvikelse att få tillbringa dagarna i en uppblåsbar pool...hummm...nästan lte Markolio över detta va? Men inget hemkört då men kanske lite cola!

1 kommentar: