fredag 29 april 2011

och en ny årstid ute. Imorgon ska våren hälsas välkommen på alvar fast temperatur mässigt är det redan sommar! Underbart. Funderar på att fixa bloggen lite. Om ni tittar in och det ser konstigt ut så vet ni varför. En varning bara. tar ju lite tid innan jag bestämmer mig för hur jag vill ha det. Ångrar mig alltid när jag plockar bort det gamla men det brukar bli bra till sist i alla fall:-)

Ha en underbar fredag kväll allesammans!

Uppdaterat: Blev lite rosa denna gång en fantastisk färg som jag gillar i de ljusare nyanserna. Vårfint men vi får väl se vad jag tycker när jag fundrat ett tag:-)

4 kommentarer:

  1. Önskar dig och de dina en underbar Valborg

    Många vårkramar från mig

    SvaraRadera
  2. Fint det är här inne.

    Ha en fin helg.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas du blir nöjd till sist:)
    Och att ni får en fin valborg!
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Jättefint här, gillar rosa jag ;)
    ÖLnskar er en trevlig valborg.

    SvaraRadera