onsdag 27 april 2011

Snällla ge mig mer tid!



Hinner inte med riktigt just nu. Dagarna är fulla av olika saker som gör att man ite hinner andas ut förän denna tid på dagen (ca 21) och då finns det inte mer energi kvar än att jag hamnar i soffan framför något på tv. Brukar börja titta på något som börjar 21 för att sedan somna innan programmet är slut. Sedan vaknar jag till vid 22 och ser på Bigbrother innan jag stupar i säng vid 23. Brukar varje kväll tro att jag ska kuna läsa ett par sidor i min bok men oftast slutar det med att jag vaknar till av dunsen när jag tappar boken... Som sagt våren är en hektiskt tid då mycket står på schemat men det är iof bra för då går det fort till den efterlängtade sommaren och semestern!

Onsdag kväll kanske kanske orkar jag se hela Grays. Men bara kanske. Bäst att ladda videon för säkerhetsskull. Ja ni läste rätt. Vi tillhör de som faktiskt har kvar en gammal VHS-spelare. Det är sant. Och vi äger ett band att spela in på. Finns sådana ens att köpa 2011. Måtte det hålla länge :-)

2 kommentarer:

  1. Du kan alltid kolla tradera annars ;) där säljs ju allt liksom....sen funkar det att köpa en box med inspelningsfunktion, då kan man spela in flera program samtidigt.....

    kram

    SvaraRadera
  2. Men !!!!!!!!!!!!!!!
    Det finns på ica jag har tre videosar och spelar in som en galning :)
    Varifrån kommer klockan på bilden???? jag blev blixt förälskad
    Kramar

    SvaraRadera