måndag 2 maj 2011

En måndagkväll i min familj!

Iväntan på en av veckans höjdpunkter, En unge i minuten, slö tittar jag på Mamma byter bo. Barnen ligger i sina sängar och sover förhoppningsvis snart. Glada efter en bra start på veckan.Maken sitter framför sin dator och ser på hockey, Sverige-Österike. Självklart behöver jag en 50 tummstv för att se ordentligt när mammorna "pluppar ut sina bebisar", som yngsta dottern brukar uttrycka sig. Den lilla svarta pucken kan man väl se bra på en liten dataskärm eller hur? Någon rättvisa och ordning får det väl vara :-) Hur fördelar ni er när flera höjdpunkter kolliderar på tv???

3 kommentarer:

  1. Älskar också en unge i minuten. Vi har två tv-apparater så här är det lugnt när det kolliderar ;)

    SvaraRadera
  2. Humm, vi har tre men två är placerade i barnens rum och de sover ju jämt när mna vill låna tv;:n!!!

    SvaraRadera
  3. Själv sov jag i soffan ;-)

    Du får lägga in min adress i din blogglista på nytt. Den har låst sig på något sätt så det syns inte att den uppdateras :-/

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera