fredag 13 maj 2011

Gaaa!! Gillar inte alls blogger för tillfället, bara en massa strul! Jag är ju beroende av min dagliga dos, även om jag själv inte har något intressant att förmedla till omvärlden så vill jag följa er och era liv!





Fredag idag. Underbart. Fredag den 13e. En helt ok dag kanske inte för den vidskepliga men för mig fungerar det bra så länge det är fredag stuntar liksom i siffran som följer dagen. Skönt med helg i vilket fall. Börjar känna mig stor och tung nu och det är långt kvar. Känner mest för att inte göra någonting när jag kommer hem. känns rätt bra att bara sitta i solstolen eller i soffan faktiskt. Väntar på att fredagsmysstämingen ska infinna sig men tjejerna tycker inte alls att det är dags de leker för fullt med en kompis fast klockan passerat 19.30. Borde verkligen ropa in dem nu, men de har ju så kul!




Hopppas att ni får en riktigt trevlig kväll nu ska jag läsa ifatt allt jag missat när blogger liggat nere!

1 kommentar:

  1. Nu verkar det funka igen!
    Men flera kommentarer och bilder har försvunnit för mig...

    Trevlig lördag!
    Kram
    Katarina

    SvaraRadera