fredag 27 maj 2011

Igår och idag och tgif!


Äntligen fredag! Denna vecka har varit lång och full av påfrestande situationer. Är så tacksam för den lediga onsdagen utan den hade jag stupat. Idag känns det som om inget annat än soffan kommer att hägra! Hoppas ni har mer ork än jag...
Igår fick jag (eller lillebror !) en stor kartong med kläder från en arbetskamrat till mig. Barnen hade roligt hela eftermiddagen kan jag lova kom och sprang med det ena plagget efter det andra och tyckte att allt var så sött. Nu längtar de kan jag lova! Idag är det exakt på dagen 2 månader kvar tills beräknad leveransdag. Men förhoppningsvis kommer han till oss redan två veckor tidigare!
Kvällen avslutades med att jag gick blodomloppet tillsammans med några av mina underbara kollegor. Dagen till ära sken faktiskt solen och vi trodde på en fin kväll för omväxlings skull. Har ätit vår matkasse från ICA i ösregn de senaste åren. Men lagom till start hopade sig molnen men vi klarade oss i alla fall från från regn i år. Gick hela sträckan på 5 km, trodde inte jag skulle klara det men det fungerade. Mina fina vänner gick i "gravidtempo" snälla som de är :-) Tack för en mycket trevlig och sund kväll!


1 kommentar:

  1. Så roligt, och bra, det är när man kan få kläder så där:)!

    SvaraRadera