torsdag 30 juni 2011

Bad Bad Bad!


Första lediga dagen och vi drar till stans badsjö! På återseende vänner!

Uppdaterat: Har haft en underbar dag med mina finaste flickor. Men det tar på mamman att sitta höggravid på en filt kan jag lova. len är inte ens att tänka på. Blir alldeles för samt för ryggen och svårt att komma i och ur stolen...

Mycket bad för flickorna och själv trodde jag att jag skulle smälta bort. Blev lite bättre efter att jag tagit en kall dusch i omklädningsrummet. Utmanade verkligen mig själv idag och tog av mig i bikini trots att jag lovat er att detta inte skulle hända, men värmen gjorde något annat omöjligt. Fick en kommentar av två ganska nyblivna mammor som sa att jag hade en underbar mage och att jag skulle njuta av tiden. Själv var jag bara avundsjuk på dem som redan hade sina små bebisar och kunde bada och plaska och framför allt sitta och ligga hur de ville! Men deras kommentar gjorde mig i alla fall glad!

1 kommentar:

  1. Åh vad fina dina flickor är! Ser helt underbart skönt ut, var det uppvärmt? En fråga: När jag kommenterar dina kommentarer i min blogg, får du meddelanden om det då så att de kan läsa dem? vi vill iallafall gärna ses och bada (prata/sola) nästa vecka, och vi är bara upptagna tisdagen :) Ser fram emot "daten" - KRAM

    SvaraRadera