torsdag 16 juni 2011

Har jobbat lite för omväxlings skull!

men imorgon blir det vård av barn igen ,-)

Var på jobbet 5.45-7.30 sedan gick jag till kontoret hjälpte till med en kvalitetsredovisning 8.00.12.15 kom tillbaka till jobbet och åt lite innan jag gick ut på gården och jobba en halvtimme innan jag gick på planering....Hummm barnen känner nog snart inte igen mig längre!

Nu väntar en lugn och skön eftermiddag och sedan planera det en film tillsammans med maken, får ju sovmorgon imorgon, bäst att passa på.

Annars hoppas jag på en liten trevlig tjej eftermiddag/kväll imorgon tillsammans med två av mina fina vänner!

2 kommentarer:

  1. Jag längtar, vilken snilleblixt du fick <3

    SvaraRadera
  2. Oh låter mysigt med tjejkväll. Ska nog planera en jag med!

    kram o trevlig helg

    SvaraRadera