torsdag 23 juni 2011

Jag har regn hos mig!

Hur har ni det? Regn i hela Sverige eller har någon av er lagt beslag på solen???

Funderar på om man kanske ska klä på sig klockan är ju ändå 11 alldeles snart...
Kanske borde man...
Måste säga att de två senaste veckorna verkligen fått mig satt varva ner vilket nog var behövligt. Hade det varit fint väder hade jag stressat på som vanligt för att hinna med så mycket sol som bara möjligt...

Imorgon är det midsommarafton och den kommer jag att fira själv tillsammans med barnen eftersom maken jobbar. Lite traditionell midsommar lunch mitt på dagen ska vi väl kunna få till tillsammans ändå. Visar sig vädret på den bättre sidan blir det kanske en dans kring någon midsommarstång till på köpet!

Idag är det kanske bara tre veckor kvar tills vi vår hålla vår efterlängtade lillebror i våra armar. Hoppas, hoppas bara att han är redo att koma ut då annars får vi väl ge oss till tåls ca två veckor till!

Igår köpte jag ett underbart tyg som jag ska sy ett lakan av till vagnen sedan är allt klart inför lillebrors ankomst.

På återseende vänner!

1 kommentar:

  1. Här har vi haft det molnigt och soligt, men ingen vidare värme. Ska visst bli uppehåll här imorgon och det är ju toppen då vi ska vara ute hela dagen och kvällen. Ha en härlig midsommar!! Kramizz!

    SvaraRadera