måndag 27 juni 2011

Två 8-timmars dagar kvar...

...sedan är det semester! Kan säga att jag längtar. Är helt slut efter att ha jobbat idag. Min rygg värker. Sover dåligt gör jag också. Längtar tills onsdag kl 16 för då väntar en välbehövlig vila utan några tider att passa. Sedan hoppas jag veckorna som är kvar går fort måtte lillbebis vara klar den 13 så han kan petas igång för utfärd den 14 för jag känner mig färdig nu. Vet inte om jag orkar 30 dagars väntan om det nu skulle bli så...

Orkar inte ens sätta mig ute i solen då solstolen inte alls faller min rygg i smaken. Maken är på långkörning idag och kommer sent, ska äta kvällsmat i småland hos min mamma och sambo så barnen och jag slappar väl framför Lotta på Liseberg, lite skönsång i väntan på den "riktiga allsången" skadar väl aldrig! Kommer säkert somna tidigt då mina nätter som sagt inte är de bästa just nu.

Gnäll inlägg idag men just nu är det just det som behövs ventileras....Hoppas på mer RMI imorgon!

:-)

2 kommentarer:

  1. Åhh vad härligt med semester och en låång sådan ;). Själv har jag 7 arbetsdagar kvar. Kram kram!!

    SvaraRadera