onsdag 6 juli 2011

Älskade make och älskade barn!

Maken slutade 23 igår sedan när han kom hem monterade han vårt nya fina bord och stolar, tror han gick och la sig vid 02 tiden någon gång. Fina fina älskade make! Vad skulle jag gör utan dig?
<3
<3
Denna vackra syn mötte mig när jag kom ner i köket i morse. Här tas varje minut på dygnet tillvara nu. Allt måste ordnas innan lillebror kommer!

Efter frukost tog mina fina älskade flickor sina väskor och begav sig mot bilen. Jag följde självklart med och lämnade dem i stugan hos farmor, farfar och kusinerna. Många kramar och pussar blev det. Vi lämnar ju aldrig bort våra barn, händer typ en gång om året och det brukar vara i samband med att de drar till landet precis innan vår semester börjar. Kommer bli långa dagar tills lördag fm...

<3
<3

Nu väntar jag på min mamma. Hon ska komma och göra mig sällskap idag och imorgon. Ska väl bli en lite shopping runda. Sedan ska jag bara njuta av lugnet på fredag. Sedan kör vi på som vanligt igen ett par dagar innan det är dags att bege sig till förlossningen. Hoppas hoppas lillebror vill ut av sig själv innan onsdag så jag slipper den där bedömningsundersökningen och igångsättningen! Håll tummarna. Han kan komma när han vill men helst inte på lördag för då fyller min bror 22 och pappas sambo 60. Kan ju vara kul med en egen dag liksom.

4 kommentarer:

  1. Åhh gud va fint det blev! Vart har ni köpt det om jag får fråga?;-)
    Åh jag förstår verkligen den där länslan när barnen åker ifrån en. Men du får tänka på att du får passa på att njuta nu o bara vila upp dej innan lillebror kommer!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Snyggt bord.
    Nu är det inte långt kvar.
    Kommer tänka på dig under vecka och hoppas han vill komma ut snart.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad snyggt det dlev, super tjusigt :)
    Hoppas ni inte kommer sakna barnen för mycket nu :(
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Gud va snyggt, förstår att du blev glad! Kom ut nu lillebror såä att mamma kan gå, sitta och ligga ordentligt igen! Kraaaam

    SvaraRadera