torsdag 25 augusti 2011

En massa onödig information till dig som vill läsa:

Lite regn sjukt här i Linköping idag men jag hann i alla fall med min numera dagliga morgonpromenad men mer ute aktivitet blir det nog inte idag förutom promenaden då barnen ska hem från skolan. Som tur är börjar maken först 15 idag så regnar det måste jag ju faktiskt inte ge mig ut igen. Kan nog inte gå så långt och mycket i vilket fall för aj vilket skoskav jag skaffat mig på ena hälen och andra lilltån! Måste kanske vila imorgon och hoppa över promenaden imorgon så jag klarar av marknaden på lördag.


6 kommentarer:

  1. Hoppas att regnet snart slutar!
    Ha en bra dag :-)

    SvaraRadera
  2. Men ååå vilken fin bebis!
    Tänk att du hunnit bli trebarnsmamma under sommaren, så himla roligt! Nu ska jag läsa ikapp lite mer,
    Kram

    SvaraRadera
  3. Underbar vardagstragik :) Hoppas skoskavet och vätan ger sig snart! Kram

    SvaraRadera
  4. Så duktig du är som prommenixar!
    Kul med marknad:)

    SvaraRadera
  5. hoppas ni får en fin lördagskväll! :D

    SvaraRadera
  6. Regn, regn, regn och så lite regn. Så var det här igår. Inte alls kul. Trotsade regnet och tog en lång promenad, var som en dränkt katt när jag kom hem igen... Hoppas skoskavet blir bättre, det är inte kul! Kram

    SvaraRadera