torsdag 4 augusti 2011

Mot landet!

På resande fot igen. Har bara varit hemma för att släppa in grabbarna som ska byta vårt ventilationssystem. Maken gick upp vid sju för att släppa in dem. Jag behövde inte gå upp sa han. Så fel han fick. Klockan 7.15 stövlar två killar in i mitt sovrum, som tur är hade jag precis dragit på mig täcket för att jag kände mig lite frusen, annars hade de i stort sett hittat mig naken :-)
Kan säga att jag ganska omgående ropade till mig maken som kom med min morgonrock och sedan var det mer än dags att gå upp. Misstänker att det kommer snackas en del om detta besök i dag när arbetsgrabbarna träffas för frukost eller lunch , men det bjuder jag på :-)
Nu packar vi in oss i bilen igen för ännu en tur till stugan. Kommer väl hem i början av nästa vecka eller kanske tidigare om vädret blir som de sagt. Det väntas regn runt knuten.

Ta hand om er!!!

Lånar väl svärfars dator någon dag för att kolla vad ni har för er och för att skriva ett snabbt inlägg om hur vi har det!

Ps; Helena om du läser detta; Hörde av Jenny att du var sugen på ett besök. Du är så välkommen när vi kommer hem igen. Bvc inplanerat på torsdag så vill och kan du så är du välkommen! Ds

1 kommentar:

  1. Ha nu en riktigt skön vecka ;)
    Kramiz och ta väl hand om er ni också.

    SvaraRadera