måndag 22 augusti 2011

Nya vanor!

Idag är denna fina pojke och jag ensamma och hemma. Pappa jobbar och systrarna är i skolan. Jag hann få dit dem i tid och efter det tog gossen och jag en långpromenad på ca 1tim och 15min. Finaste låg vaken i vagnen och tittade med sina stora blå ögon på lilla gosedjuret som dinglar i vagnen. Ovan kan ni se hur han såg ut! Han slumrade till två korta stunder men var annars vaken. På hemvägen plockade jag två äpplen på ett träd och tog en Metro-tidning. Jätte bra till te-fikat som väntade efter promenaden. Detta ska från och med idag bli en rutin efter lämningen på skolan. Måste ju kämpa på nu för att återfå målvikten :-)Bjuder er på en mys bild från igår! Nu ska jag se om gossen vill sova för mamman skulle behöva hoppa in i duschen!

4 kommentarer:

  1. Åh å kul att se er!
    Tycker du ser fin ut men promenader är alltid bra:)
    Tack för din värmande kommentar! Verkligen gulligt:)
    Jag gör så gott jag kan för att hinna med allt och alla.
    Ibland går det bra ibland mindre bra. För det mesta bra:)
    Vilde är en fantastiskt snäll bebis och mina ungar fantastiskt duktiga ungar!
    Men visst är allt kaos ibland. Som det ska va:)
    Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Åh vilka fina bilder! Det syns att både du och Lilla O njuter i fulla drag :) KRAM

    SvaraRadera
  3. Å vad stor han har blivit, han ser ut att vara så "med" :)
    Lite avis på dig som e mamma ledig med bebis, jag har läst att så många powerwalkar men vagnen. Önskar att jag också kunde det :)
    Hoppas allt är bra men er.
    Kram

    SvaraRadera