fredag 19 augusti 2011

Så mycket kul!

Igår började skolan. Kan inte fatta att jag har en tjej i ettan och en i trean och en liten gosse på 5 veckor! Vart tar tiden vägen liksom? Stolta, förväntansfulla tjejer begav sig i alla fall i väg till skolan igår. Båda jag och maken följde med och lämna dem med lilleman i vagnen. Många kom fram för att titta på finaste bebisen. Kan säga att många säger att han är väldigt lik far sin <3

Idag har vi schemat fullt. Dagen började med att jag bakade kladdkakemuffins klockan 7. Detta för att jag vid 9, lagom till fikat skulle besöka min kära arbetsplats. Härligt att träffa alla igen. Samtidigt konstigt. Kändes som så mycket hade hänt där sedan sist.Blir väl så när man inte har daglig kontakt antar jag. Kändes som det var så länge sedan jag var där. Speciellt när "min vikarie" berättade saker om förskolan som jag mycket väl känner till precis som om jag aldrig jobbat där :-)

Var på BVC med Oliver också. Lilleman väger 3990g nu. Lite lite till hans längd, men han följer ändå sin kurva. Men om jag ville kunde jag lägga till lite tillägg för att få upp hullet lite på honom. Får väl se. tycker han kräks tillräckligt redan som det är.

Nu väntar matlagning, hämtning av flickor, fotografering och sedan Rix fm- festival! Men regnar det som det gör nu blir det nog inget av just festival besöket.

Vad gör ni en fredag som denna?




2 kommentarer:

  1. Här regnar det oxå o är rena hösten...
    Ha en underbar dag!
    Kram k

    SvaraRadera
  2. Just nu myser vi i sängen med tv, chips och godis :). KRAM!

    SvaraRadera