måndag 12 september 2011

En extra tjej!


Det blev ett barn extra här i natt. Lite hamburgare, popcorn och en film och oj vad skoj de haft! Bra med studiedagar och övernattning en vardag. Själv hade jag sällskap av lilleman, och ett gäng ensamma föräldrar som söker. Maken jobbar och fick en körning från Linköping till Örebro, en brådskande leverans av blod från ena sjukhuset till andra. Han kommer med andra ord att komma hem sent. Senare än tänkt. Bäst jag lägger alla flickor nu så jag kan sova själv sen!

Godnatt alla!


4 kommentarer:

  1. Sov gott!

    Mysigt med nattgäster :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. +Åhh va mysigt att få sova över så där mitt i veckan!! LOVLEY!
    Kram K

    SvaraRadera
  3. ÅHH va mysigt att få ha en kompis hos sig så där mitt i veckan! LOVLEY!
    Kram K

    SvaraRadera
  4. Hoppas du sovit gott!
    Och att ni får en fin dag idag:)

    SvaraRadera