torsdag 15 september 2011

Känns som jag bor på banken!

Har varit där tre dagar denna vecka. Oliver sover bra där :-) Men nu är vi klara med alla våra bankärenden för ett par år framöver. Hann även spana in vinterskor och vinterkläder idag. Kommer väl behövas om man ser på hur alla rönnar ser ut. Mycket rönnbär och en kall lång vinter ni vet...

Ikväll går lilleman och jag på föräldramöte och tjejerna får snällt stanna hemma själva. Första gången de får vara ensamma under en kväll men vad ska man göra när maken jobbar. De klarar sig säkert fint och sedan kommer jag hem lagom till Robinsson och då blir det mys tillsammans.

Idag har jag dragit igång wii-fit för första gången. Tror att det kommer att vara en bra hjälp för mig. Verkar himla kul. Ska försöka köra ett pass i kväll om jag orkar. Måste ju sätta fart nu om det ska hända något med vikten...

2 kommentarer:

  1. Vad är det då du tränar?

    Jag är helt slut ikväll...
    Här blir det soffan!
    Kram

    SvaraRadera