lördag 17 september 2011

Plötsligt händer det!

Idag ska jag på "tjejträff" ska träffa två av mina finaste vänner. Har precis bestämt att jag ska få en riktig kväll för mig själv. Lilleman ska nämligen stanna hemma med pappa och systrarna. Kanske inte blir för mer än tre timmar eller så men ändå. De första tre timmarna av egentid under de senaste två månaderna. Kommer kännas konstigt. Men samtidigt bra. Jag kommer att vara Sandra. Bara. Inte mamma Sandra. Bara jag och de två finaste vännerna och vad vi ska prata!

4 kommentarer:

  1. Och mycket prat blev det! :) Tack för att du kom!

    SvaraRadera
  2. Mysigt med tjejträff!
    Det är det lilla som gör det, så får man lite ny energi :-)

    Kram
    Katarina

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni hade en underbar kväll!!! Kram!

    SvaraRadera