lördag 8 oktober 2011

Alla utom jag...

...verkar ha en iphone. Eller i alla fall en android.
Ni bloggar om era appar och allt vad det är...
Ni gråter och saknar era små ajfåner då de inte fungerar. De är er så kära.
Nej, jag är inte avundsjuk. Jag kan (i alla fall) kolla Fb och skicka inlägg dit med min gamla Sony-Ericsson.
Fungerar alldeles utmärkt.
Men om någon vill sponsra mig med en liten iphone så där lagom till min födelsedag eller julafton så kan jag väl testa om ni så gärna vill :-)



....Okej jag erkänner jag är sugen. Jag vill också!


4 kommentarer:

  1. Just do it! Är värt pengarna. Jag lovar.:)

    SvaraRadera
  2. Jepp. Värt pengarna. Men satsa på Android istället! ;)

    SvaraRadera
  3. Iphone är överskattat. android är så mycket bättre. angående checkpoints kolla min blogg i tisdags tror jag det var, eller www.hittaut.nu kram

    SvaraRadera
  4. Jag har inte heller någon, visst skulle det vara kul med just alla appar men jag kan inte ha någon tuch mobil pga naglarna så .... :)

    SvaraRadera