torsdag 27 oktober 2011

Angående tidigare inlägg om nya trenden

att inte köpa något. Läste om det i tidningen. Men nej, jag kommer inte att delta och bli trendig, tyvärr. Har alldeles för mycket "köpdjävul" i mig för att klara det! Men jag önskar ofta att jag inte över konsumerade så otroligt. Mina barn har överfulla garderober och hinner inte använda allt de har ändå köper jag mer...Sorgligt men ack så sant.

Ps; Bonnie har du inte kvar din blogg?! Eller har du en ny? Kolla gärna efter fiol boken!

3 kommentarer:

  1. Åhh skönt haha då är jag inte ensam :-)

    kramar

    SvaraRadera
  2. Jag försöker hålla lite i pengarna:)
    Särskilt nu som mammaledig!

    SvaraRadera
  3. Guuuud va skönt att höra att man inte är ensam om det;-) Jag kommer nog heller aldrig att sluta shoppa. Har oxå shoppingjävulen i mej;-)
    Kram K

    SvaraRadera