tisdag 18 oktober 2011

Inte alls BRAVO!

I sommeras samlade mina flickor koder streckkoder från BRAVO juicer. 10-liter skulle ge en biobiljett i kampanjen 10-liters jakten. Tjejerna har väntat på biljetterna. Planerade att se Smurfarna under höstlovet. Idag kom ett brev. De öppnade och blev glada när de såg BRAVO loggan. Men mindre glada när jag läste brevet. Fler än väntat hade deltagit och biobiljetterna hade tagit slut. Barnen blev så besvikna. Jag kan ju tycka att de åtminstone kunde skickat någon värdekupong eller liknande men inte då. Inte alls bra BRAVO. Riktigt dåligt. Vi köpte faktiskt 20 liter juice för att få två biljetter. Kan säga att vi aldrig skulle gjort det annars. Och inte kommer vi fortsätta med det heller för nu blir det annan juice. Ingen mera BRAVO. I brevet står att de kommer ha fler kampanjer i framtiden...Ja visst ha det. Men vi kommer inte delta!

9 kommentarer:

  1. Jag skulle mejla till dem och berätta hur besvikna dina barn blev. Att du som förälder tycker att det är riktigt dåligt gjort av Bravo och att de åtminstone kunde ha skickat med "ett tröstpris"... Riktigt dåligt av BRAVO och jag förstår att ni inte tänker delta i fler kampanjer! Men mejla dem och se vad de svarar!!

    SvaraRadera
  2. Men fy vad illa!!! Vad ger det för intryck på barn?! Jobba för det du vill ha och bli sedan blåst på det! Näää du måste gå vidare med det! Usch vad arg jag blir nu! Hoppas din dag varit bra annars :)

    SvaraRadera
  3. Fick samma brev från dem idag. Jävla skitföretag, värsta bluffen. Jag ska undvika allt som kommer från Skånemejerier.
    Skitkampanj rakt igenom!

    SvaraRadera
  4. Anonym! Maila dem! Det ska jag!

    SvaraRadera
  5. Men....Så gör man väl inte. Lovar man biobiljetter om man köper juice så delar man ut biobiljetter om man köper juice. De fattar de väl själva att massor med folk vill vara med på nåt sånt. Vad hade de räknat med? 20 personer? Maila och bojkotta!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Samma sak här, fick ett brev igår och eftersom det var en Bravo logga på kuvertet var jag övertygad om att det var biljetterna så jag gav det till sonen som tycker om att öppna brev om de innehåller något kul som han väntat på.
    Vilken besvikelse!
    Undrar om någon verkligen fått någon biljett?
    Det finns bara två vinnare i denna bluff "kampanj"; Bravo för tillfälligt ökad försäljning samt Posten för alla frimärken de fick sälja.

    Tro mig, det blir annan juice i framtiden!!

    SvaraRadera
  7. Vi får bojkotta BRAVO och sprida deras dåliga kundbemötande!!!!

    SvaraRadera
  8. Min tioåriga son fick också brevet idag. Kunde inte Skånemejerier skickat med ett klistermärke, nyckelring... något, då jag antar att det till stor del är barn som tålmodigt samlat dessa streckkoder.

    SvaraRadera