onsdag 26 oktober 2011

Violinisten!

Imorgon ska min stora tjej börja spela fiol. Just nu pågår "lära känna fiolen" inne i hennes rum. Jag har aldrig gillat barn och deras fiolspel så detta blir en prövning för mig. Har försökt att hålla barnen i från fiolen och uppmuntrat flöjt osv. Men mammas ord är inte lag. Tjejen är bestämd. Imorgon kör vi. Vem vet jag kanske ändrar inställning hon kanske blir lika bra som Linda eller Alexander! Nu måste bara en notbok beställas. För det är väl ingen av er som har boken
"Violisten 1" liggandes? Köper den i så fall gärna!

2 kommentarer:

  1. Hej
    Vi har ev den boken. Engla spelad. 1 år i 2an
    Kan kolla. Om ni inte beställt än?

    Bonnie

    SvaraRadera
  2. Ha ha åhh jag kan riktigt höra enda hit hur det skär i dina öron;-) fniss
    Kram K

    SvaraRadera