torsdag 10 november 2011

Mycket folk var det....

utanför ELGIGANTEN här i Linköping idag då affären öppnade. Ganska kul att stå på parkeringen några minuter senare och se när alla som köat kom ut och bar på samma sak nämligen en sådan här:


Jag tryckte mig fram med Oliver i vagnen och kom först till kassan. Bra med mamma ledighet. Hoppas maken blir glad över sin farsdagspressent!

Läste att man kan beställa fler smaker än de som säljs i affären via nätet. Men vet någon vart? Jag vill prova chai-latte som tydligen ska finnas!

4 kommentarer:

  1. Jag vill också ha en sådan :-)
    Du får berätta på söndag vad ni tyckte!

    Trevlig helg
    Kram
    Katarina

    SvaraRadera
  2. Jag köpte också en sån till min man innan Lea föddes som tack för att han ställde upp så mycket och renoverade flera rum när jag var gravid...
    Gissa vem som använder den mest ;)!
    Måste säga att det var en super duper present :)
    Kram

    SvaraRadera